مقاله ترجمه شده تأثیر استفاده از بازی‌های آموزشی در تدریس (بازی یادگیری سلول‌های زنده)

دسته بندي : علوم انسانی » روانشناسی و علوم تربیتی
توضیحات:
مقاله ترجمه شده تأثیر استفاده از بازی‌های آموزشی در تدریس (بازی یادگیری سلول‌های زنده) به صورت word در 19 صفحه.

بخشی از متن:
این مطالعه با هدف بررسی تأثیرات استفاده از بازی‌های آموزشی علمی در تدریس یادگیری سلول‌های زنده بر پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان و حفظ دانش آنها انجام می‌شود. این مطالعه همچنین درک دانش‌آموزان از این بازی‌های آموزشی را ارزیابی کرد. 68 دانش‌آموز کلاس نهم جامعه‌ی مطالعه این تحقیق را تشکیل می‌دهند. در مدرسه‌ای که آموزش در آن اجرا شد، دو کلاس نهم به‌طور تصادفی به‌عنوان گروه آزمایش و گروه کنترل قرار گرفتند. اجرای این مطالعه هفت هفته با سه ساعت درس در هفته به‌طول انجامید. مرور مباحث توسط محقق از طریق روش پرسش و پاسخ و دادن فعالیت‌های کتاب به‌عنوان تکالیف در گروه کنترل انجام شد. در گروه آزمایش، از بازی‌های آموزشی برای مرور، تقویت و ارزیابی مباحث استفاده شد. در پایان مطالعه، نمره پس آزمون و آزمون ماندگاری که شش ماه بعد اجرا شد، اختلاف معنی‌داری را به نفع گروه آزمایش نشان داد. نتایج حاکی از آن است که بازی‌های آموزشی پیشرفت دانش آموزان را افزایش می‌دهد و ابزاری مفید در تأمین حفظ دانش جدید است. در محدوده مطالعه، نظرات دانش‌آموزان گروه آزمایش در مورد استفاده از بازی‌های آموزشی در پایان اجرا به دست آمد که به طور کلی مثبت بودند.

قهرست مطالب:
چکیده
کلید واژگان
مقدمه
روش کار
بحث و نتیجه گیری
منابع و مآخذ
دسته بندی: علوم انسانی » روانشناسی و علوم تربیتی

تعداد مشاهده: 10729 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.docx

فرمت فایل اصلی: docx

تعداد صفحات: 19

حجم فایل:88 کیلوبایت

 قیمت: 40,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل دانلود رایگان مقاله انگلیسی
  • راهنمای استفاده:
    قابل دانلود به صورت word و قابل ویرایش


  • محتوای فایل دانلودی:
    اصل مقاله به صورت رایگان در بخش دمو قابل دانلود است